| les filles Oo' | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
Fleur Delacour Prefete
Nombre de messages : 628 Age : 29 Localisation : Tourne trois fois sur toi, cogne toi la tête sur un mur, tuvois la 3e étoile ? Je n'habite pas la xD Date d'inscription : 28/06/2007
| Sujet: Re: les filles Oo' Jeu 15 Nov - 1:39 | |
| -Cela devait être drôle.... Est-ce que ton tit Victor t'a aider ??? | |
|
| |
Ginnyhermione26
Nombre de messages : 658 Age : 28 Localisation : heu ouvrez les rideaux montélimar-drome-rhone-alpes-france-europe-terre Date d'inscription : 12/07/2007
| Sujet: Re: les filles Oo' Jeu 15 Nov - 23:50 | |
| Il a essayé mais sans me venter quand il a eu fini de stupefixer le premiere je m'atasi occupé des autres et il a eu peur de Voldy donc je me suis battu et lui m aider un peu | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
Nombre de messages : 628 Age : 29 Localisation : Tourne trois fois sur toi, cogne toi la tête sur un mur, tuvois la 3e étoile ? Je n'habite pas la xD Date d'inscription : 28/06/2007
| Sujet: Re: les filles Oo' Ven 16 Nov - 1:50 | |
| | |
|
| |
Ginnyhermione26
Nombre de messages : 658 Age : 28 Localisation : heu ouvrez les rideaux montélimar-drome-rhone-alpes-france-europe-terre Date d'inscription : 12/07/2007
| Sujet: Re: les filles Oo' Sam 17 Nov - 15:51 | |
| Ca l'était moins a ce moment là ! //Chantes// I'm always too late, I see the train leaving I'm always laughing, when its not cool to smile I'm always aiming, but somehow keep missing So how did u get here, something is wrong
Where did I go right, How did I get you How come all this blue sky is around me And you found me Where did I go right, How did I get you I dont know how I did, but somehow now I do
I'm always driving, forget where I'm going Should have turned left but I'm singing some song I'm am arriving as everyones leaving But then you were waiting, something is wrong Where did I go right, How did I get you How come all this blue sky is around me And you found me Where did I go right, How did I get you I dont know how I did, but somehow now I do
I'm always driving, forget where I'm going Should have turned left but I'm singing some song I'm am arriving as everyones leaving But then you were waiting, something is wrong Makes no sense to me, no it isnt clear But somehow your standing here Something gets to me, it said nothing is wrong
Where did I go right, How did I get you How come all this blue sky is around me And you found me Where did I go right, How did I get you I dont know how I did, but somehow now I do
I'm always driving, forget where I'm going Should have turned left but I'm singing some song I'm am arriving as everyones leaving But then you were waiting, something is wrong
//La jeune fille avait une belle voix ... elle entama une chanson...// Hey, hey, you, you I don't like your girlfriend No way, no way I think you need a new one Hey, hey, you, you I could be your girlfriend Hey, hey, you, you I know that you like me No way, no way You know it's not a secret Hey, hey, you, you I want to be your girlfriend.
You're so fine, I want you mine You're so delicious I think about all the time You're so addictive Don't you know what I can do to make you feel all right.
Don't pretend I think you know I'm damn precious And hell yeah I'm the mother****ing princess I can tell you like me too And you know I'm right.
She's like, so whatever You can do so much better I think we should get together now And that's what everyone's talking about.
I can see the way I see the way you look at me And even when you look away I know you think of me I know you talk about me all the time Again and again.
So come over here and tell me what I want to hear Better yet, make your girlfriend disappear I don't wanna hear you say her name ever again.
Cause she's like, so whatever And you can do so much better I think we should get together now And that's what everyone's talking about.
In a second, you'll be wrapped around my finger Cause I can, cause I can do it better There's no other, so when's it gonna sink in? She said : "Stupid, what the hell were you thinking ?" {x2}
//Elle eut une idée// Foeur! Si on organisé un concours des jeunes Talents!? | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Mer 21 Nov - 3:45 | |
| //Fleur souria.//
-Oui !!!!
//Fleur se souria. Elle se fit apparaître une couronne avec un froufrou rose et se la mise sur la tête. Elle se mise a faire des gestes de princesse en chantonnant d'une merveuilleuse voix : //
-You make me so hot Make me wanna drop You're so ridiculous I can barely stop I can hardly breathe You make me wanna scream You're so fabulous You're so good to me baby baby You're so good to me baby baby | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Lun 26 Nov - 22:29 | |
| //Souris et chantonna///
I used to carry this big old world On my shoulders and back I used to lie inside my room Wondering where I'm at
I felt a chill running through my veins And wondered, would I be saved? I felt the ice building in my soul Would it melt away?
He's a warm breeze Breathing life into me He's the sunlight Shining down on me
I used to worry my life away Counting every dime Shutting out the ones I loved Never finding the time
And then one day I was overcome By loneliness and dispair And deep inside I thought I heard "Lean on me, I'm here"
He's a warm breeze Breathing life into me He's the sunlight Shining down on me I pulled the burden from off my back And tossed it into the wind And stretched my arms toward the sky And let my life begin
And like a tree, I have measured up Best when I've been cut down And like a tree, I can touch the sky With my feet on the ground
He's a warm breeze Breathing life into me He's the sunlight Shining down on me
He's a warm breeze Breathing life into me He's the sunlight Shining down on me, yeah Shining down on me Shining down, shining down Shining down on me //Fit apparaitre panneau blanc et écrit plein detrus) Voilà j'ai plus qu'à l'&fficher au panneau
HS: Direction pour toute information---) informations importantes | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Lun 3 Déc - 23:40 | |
| //Fleur souria.//
-On vas trop se marrer XD. | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 17 Fév - 21:21 | |
| | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 17 Fév - 21:29 | |
| //Fleur souria. Elle serra Ginny dans ses bras.//
-Je t'aime !!! | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 17 Fév - 22:09 | |
| Xhat?Ah moi aussi je t'adoreuuuh. | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Mar 19 Fév - 1:53 | |
| Fleur souria. Elle ouvrit un robinet et se mise a arroser Ginny. | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Mar 19 Fév - 1:56 | |
| | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Jeu 21 Fév - 2:07 | |
| //Fleur se cacha en dessous des lavabos xD// | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Jeu 21 Fév - 12:13 | |
| | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Ven 22 Fév - 1:31 | |
| //Fleur reçu un gros jet d'eau...//
-Na !!!
//Fleur sortit du dessous des lavabos et se cacha dans une cabine.// | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Ven 22 Fév - 12:06 | |
| //Ginny silencieuse, marchait silencieusement jusqu'à la cabine voisine de clelle de fleur. Toujours silencieusement , elle s'enferma dans la cbine d'un coup de baguette et grimpa sur la cuvette des WC. Elle passa son bras au-dessus du mur...// AGUAMANTI! //Hop! Fleur était un e fois de plus trempée de la t^pete au pied.// | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Sam 23 Fév - 1:11 | |
| //Fleur se mise a crier de son petit crie aigu.//
-NAAA !!!
//Fleur sortit et esperga Gin' de chantilly. | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Sam 23 Fév - 1:39 | |
| //Ginny avala la chantilly xD // Babette xD La meilleur xD //Fit comme Fleur xD// | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Mar 26 Fév - 2:17 | |
| //Fleur mangea aussi la chantilly. Elle pointa la baguette sur Ginny et de la boue atteri sur le beau chandail de Ginny.// | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Mer 27 Fév - 19:49 | |
| /D'un coup de baguette, Ginny remis son pull comme neuf. Et envoya du ketchup sur Fleur^^.// | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Mer 27 Fév - 22:22 | |
| //Fleur nettoya son chandail et elle envoya de la moutarde sur Ginny.//
-Guerre de nouriture xD | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Ven 29 Fév - 1:04 | |
| //Hop! T-shit Nickel.// Ouai. //Elle envoya... De l'harissa sur le haut du chandail de Fleur.// | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 2 Mar - 2:31 | |
| //D'un coup de baguette, le t-shirt du Fleur fut porpre. Elle lui envoya du chocolat fondu...// | |
|
| |
Ginnyhermione26
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 2 Mar - 2:53 | |
| //...Qui rata Ginny. Celle-ci riposta a coup de purée aux chous de bruxelle qui atterient dans le cou de Ginny xD// | |
|
| |
Fleur Delacour Prefete
| Sujet: Re: les filles Oo' Dim 2 Mar - 2:54 | |
| //Fleur souria. Elle se boucha le nez.//
-Ça pu !!! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: les filles Oo' | |
| |
|
| |
| les filles Oo' | |
|